Наш адрес: г. Киев, ул. Прорезная 8
e-mail: osvita4@yandex.ua
(063) 721-42-90
(095) 687-23-77
(067) 782-35-41

Радіо "Промінь" - ДИРЕКТОР НАВЧАЛЬНОГО ЦЕНТРУ «ОСВІТА БЕЗ КОРДОНІВ» - ГАННА КУЗЬМЕНКО

Директор навчального центру «Освіта без кордонів» - Ганна Кузьменко: :: Цитати :: Радіо "Промінь"

Директор навчального центру «Освіта без кордонів» - Ганна Кузьменко:
В Україні кажуть так: "від усердя у поклонах лоб розбив". Коли з`являється якась теорія виховання, то люди спочатку не розуміють на чому вона базується і починають її застосовувати так, як вони її собі уявляють... Потім, зрештою, виходять наслідки. Наслідки дуже негативні. І вони звинувачують Японію, світ, людей - кого завгодно..."
 
"Перш, ніж застосовувати будь яку методику, треба зрозуміти на чому вона базується, які в неї приоритети і які важілі впливу. 
Починаючи виховувати свою дитину з першого ж дня після народження, кожна мама повинна розуміти - кожна людина має свободу, в тому числі і її дитина. Але свобода однієї людини закінчується там, де починається свобода іншої. І завдання мами не тільки свою дитину виховувати в розумінні, що дитина "цар", "подарунок бога - їй можна все", а пам"ятати, що навкола такі самі "царі" та "подарунки бога", і якщо всі собі дозволять все, що вони хочуть - не виживе жоден індивидум на планеті. Бо діти повбивають один одного в пісочниці до року..."
 
" Говорячи про японську методику, треба почати з того, що вона має чітки рамки. По-перше, треба знати історію Японії, філософію, ментальність, релігію, усвідомлення... Коли японці застосовують цю методику, вони накладають її на тисячоліття багажу мислення японців. По-друге - теорія в тому, що до 5 років - дитина -"цар", а після 5 і до 15 - дитина -"раб". Тобто протягом 10 років..."
 
"Дитина має мати уявлення про речі, з першого дня мама повинна спілкуватись зі своєю дитиною та пояснювати наслідки її вчинків, не забороняти, а спочатку пояснювати. Дитина - це чистий аркуш паперу, який вмагає пояснення моделі поведінки. Дитина не вміє робити ні добре, ні погано, вона вчиться робити те та інше водночас, починаючи з моменту усвідомлення життя. І завдання дорослих - пояснити дитині, що буде наслідком її вчинку. 
Якщо ми хочемо виховати гармонійну особистість, що навчиться жити в суспільстві і досягати вершин не за рахунок когось (батьків, сусідів), не за рахунок експлуатації інших, а сама розвиваючись і будучи лідером, - вона має мати інструменти поведінки впливу з самого дитинства. 
Дитині завжди треба пояснювати: ти можеш це зробити, але воно буде мати такі наслідки і ти за них будеш відповідти, ти, а не хтось інший. Болітиме тобі, а не комусь іншому, ображатимуться на тебе, а не на когось іншого. 
Тобто дитина має право робити вибір, право робити все, але пам`ятати, що свобода - це велика відповідальність..."  
Новости
Внимание! Новый семестр 2017!

Открыт набор студентов по изучению English, Deutsch, Китайский, Espa?ol, French, Русский, Украинский и других иностранных...

Яндекс.Метрика